Minikkalp04 Adetime 10 gün var sizce test yapmalıyım çok merak ediyorum var mı yokmu henüz bı belirti de yok ama
Pekii Minikkalp04 canım su an yapma yanıltabilir reglim geciksin öyle yap çünkü ben reglime 9 gün varken kan vermiştim beta da baktı doktorum negatif çıktı 0.2 gibi bir değerdi sonra reglim gecikince kaset test yaptım pozitif çıktı
Smyald Minikkalp04 ben 11 günde yaptım negatif çıktı adetimi bekleyeceğim net sonuç almak İÇİN sende bekle bence
Sunshine123 Minikkalp04 Benim de o kadar var tahmini ama çok erken olduğunu düşünüyorum çünkü Rahime yerleşmesi bile bir hafta sürüyor yani sizin yumurtlamayı bilmiyorum tabi de benimkinin üzerinden 4 gün geçti henüz
Mavi03 Minikkalp04 akşam biraz yoğun şekilde kasık ağrım oldu (regl ağrımdan farklı olarak) gece uyandığımda da ufak pembe kan geldi kasık ağrımla beraber, dayanamayıp test yaptım ama tek çizgi şuan sanırım gebelik varsa bile test için erken
Minikkalp04 Asistan-mom anladım geçen gün sadece açık pembe bı akıntı geldi ama sadece bı kez geldi sonrasında başka hiç leke gelmedi bunun nedeni nedir peki
Reyyan92 Minikkalp04 Regl gününüze 4,5 gün kala yapın erken gebelik testi ile o zaman belli olur inşallah
Asistan-mom Minikkalp04 regl gününe doğru normal insanlarda bile akıntı olabiliyor pembemsi veya beyazımsı Bunu şuan hamilelige baglayamayiz Adet gününüze kadar beklemenizde fayda var Bı de şöyle bıseu soraym Bugünlerde yoğun akintiniz oluyomu
Smyald Minikkalp04 yani belkide stresten ama kasıklarıma ağrı giriyor göğüslerim 2-3 gündür acımaya başladı adet belirtisi gibi sma ben adet olduğum normalde bunlaro yaşarım bide tek korunmasız ilişkim oldu tutar mı bilmiyorum
Asistan-mom Minikkalp04 anladım Yumurtlama döneminde yoğun akıntı olabiliyor Dediğim gibi adet gününuzden önce sonuç almanız zor