Tubimsi ilk bebeğimde stok yapmadım tecrübem olmadıgı için.
Ama suan 2. Ye hamileyim ne oldugunu biliyorum o yüzden 1 numara 40 lı aldım. 2 numara almıyorum kullanmadım hiç. 3 - 4 - 5 numara stok yapıyorum.
Birde boooooooolca ıslak mendil 😄
6 7 pakette korbell cop poseti alıcam.
Dogumum aralıkta bu gidişler fiyatlar ne olacak belli değil düşmez aksine cıkar o yüzden pahalı ve cok kullandıgım seyleri stok yapıyorum suan