babymomy_ Bence gökalp koyarsanız ilerde sorun yaşayabilir maalesef . Eşim öğretmen ve gökalp adında öğrencisi var maalesef gtalp diye dalga geçiyorlar . Bende bu yüzden göktuğ isminden vazgeçtim mesela
Tatli2 babymomy_ ah bu cocuklar. Çok üzülüyorum maruz kalan cocuklara :( benşm de kız yegenımin ismiyle dalga gecen cok oluyor ve sınıfta kaldı o psikolojı yle. Dua edıyorum Kı boyle cocuklar dan uzak tutsun Rabbim. Boyle cocuk yegiştırmeyelım