Selooooooo Merhabalar. Mart ayında regl olmadım 2 hafta geçince günün doktora gittim regl sökücü verdi 3 gün hap içtim 4. Gün yani nisanın 4 nde regl oldum. Bu ay da olmadm hap içtim aynı haktan 8 gün oldu hala regl olmadım bi bilgisi olan var mıdır 😊
birkucukumut0811_ Selooooooo Bir bilgim yok ama üstte kalsın bir de keşke hapı kullanmadan önce test yapsaydın cnm hakkında hayırlısı olsun
Selooooooo birkucukumut0811_ teşekkür ederim test hocam birazdan eşim almaya gitti test düşünmüyorum ama gebelik olacağını
birkucukumut0811_ Selooooooo Rica ederim hakkında hayırlısı olsun istiyorsanız eğer insllah vardır bebiş 🥰 haber et cnm yapınca ❣️