ilkimbebee Kızlar 4 gün önce doğum yaptım ayaklarım ödem oldu sizlerin başına geldi mi ? Nasıl ödemi attınız
MasaAll ilkimbebee of hiç hatırlatmayın😭 benim bacak komple şişti taşıyamıyordum bişey yapmadım kendi geçti
Hmannesi ilkimbebee benimde bir ayağımda şişlik kalmıştı ama parmaklarıma kadar şişti çok fenaydı zamanla geçti ben maydonoz suyu içtim o dönem o ödemi atsın diye
can_su ilkimbebee Çok geçmiş olsun. Bol su için ve uzandiginiz zaman ayaginizin altina yastik koyun ayaklarnz yuksekte kalsın. Hemsirem söylemişti bana cok iyi geldi insallah sizede sifa olur😇🤲
Hmannesi ilkimbebee tam hatırlayamıyorum yalan olmasın ama rahat 10 gün durdu öyle maalesef fazlasıda olabilir 🫤
ozi086 Benim oldu hatta yürüyemiyordum acile gittim doktor senin dinlendiğine asla inanmıyorum sen bacaklarını uzatıp emzireceksin hatta yatar pozisyonda emzir dedi. Şimdi 36+5 olduk bunda da şişmeye başladım doğum yapınca düşünemiyorum bile