Spinal sezeryan oldum 1 ay önce ilk doğumum berbati her yerim ağrıyordu belim 3 ay boyunca kirleniyordu gerçi hala yeri ağrıyo ama 15 günde kendime anca gelmiştim ama 2. Çok güzel geçti omurilikten yapmadı doktor iğneyi bel ağrısı falan yaşamadım tabi 1 hafta ağrılı geçiyor sonrası kendime hemencecik geldim doktorla alakalı çoğu şey bence