Byncdii tupbebegimben ilk 3 ay olur canım çok normal doktoruna söylersen ilaç verebilir daha hafif atlatırsın ben öyle yapmıştım 🙇♀️
tupbebegimben Çok teşekkürler. İlacı hiç denemedim. Başka şekilde baş etmeye çalışıyorum. Sütü hemen deniyorum. 💛
Byncdii tupbebegimben vereceği ilaç bitkisel zaten canım aile hekimimiz söylemişti bir zararı olmaz içeriğini doktoruna sorarsan oda söyler sütü bilmiyorum hiç denemedim umarım en kısa zamanda atlatırsın 🙇♀️☺️🌺