Derya5454
Merhaba ben kadın doğumda asistanlık yaparken böyle bir gebe gelmişti, yanında çalıştığım doktor cidden tecrübeli bir doktordu demişti ki doğumdan sonra bebek idrarını boşaltınca normalde dönüyor çoğunlukla, ve o gebe doğurunca gerçekten öyle oldu, doğumdan hemen sonra sorun düzeldi