Sil12 O kadar Doğumlar okudum bu programda 4 haftalık ken başladığım programda şuan doğum hikayemi yazicam 😍 40 +1 olduk kızımın gelesi yoktu geceleri sancım vardı ama bebekte olmuyodu sadece benim vücudum da oluyordu 😔 sonunda özel hastaneye gidip kızımı sezeryan yoluyla aldık şükürler olsun rabbime . Bişeyleri çok isteyince olmadığını fark ettim . Zorlamanın anlamı yokmuş allah neyi kismet ediyorsa onu yasicaz 😍😍 her doğumun bi acısı var arkadaşlar sezeryan da rahat diyenler oluyor ama onunda farklı acısı oluyor doğum sırasında . Ben sezeryan da uyusturuldum ama bildiğiniz yirtilmayi hisettim ve o halde bile bağıra bağıra geçirdim . Evlatlarımız için bence değer bu acı 😍😍 şuan kızım yanimda ve hiç bir acıyı hissetmiyorum şükürler olsun rabbime . Allah hepinizin yardımcısı olsun 😘😘
Berfin002 Sil12 Maşallah analı babalı büyütün inşallah.Bi post açtım doğum yapan anneler başlıklı orayı okuyup bi yorum yaparmısınız düşüncelerinizi merak ediyorum☺
Cilga Canım Allah analı babalı büyütsün hayırlı evlat olur inşallah genel sezeryan mı oldunuz spinal mı? 🤗