Solmaz-Papatya benim çikolata kistim var rahim filmi çektim bir kaç gün önce yumurtlama takibi yapmaya karar verdim ama hep silik çizgi takvimime göre ayın 17 si yumurtlama sizce durum nasıl anlamadım bişey🤔
Solmaz-Papatya Solmaz-Papatya rahim filmi ayın 11 de çekmistim 12 sindede ovalasyona başladım ama silik çikıyor hep yumurtlamam mı olmuyor
Poncikpanda Solmaz-Papatya daha çok erken herkeste farklı oluyor bazıları adetine yakın görüyor yumurtlamayı bazıları 14,15.günlerde bazilari da hemen adetten sonra. Yani farklılık oluyor sabırla düzenli bir şekilde yapmaya devam edin Allah ’ın izniyle göreceksinizdir 😊
Poncikpanda Pempe yumurtlamaniz olmuş üstteki testte bugünü ve üç gün boyunca değerlendirmenizi tavsiye ederim
Solmaz-Papatya kız lütfen yardımcı olur musunuz uygulamaya göre yumurtlama bugün ama teste göre sanki daha olmamış sizce?
Pempe Solmaz-Papatya Yumurtlama olmuş catlatma daha olmamış o günü degerlendirdin mi 3 4 gün gün degerlendirseydin
Pempe Solmaz-Papatya Canim bide bu testleri nerden alıyorsun eczaneden aliriyorum 5 tane var içinde 70 tl çok az var icinde yetmiyor
Solmaz-Papatya Pempe gebelik yok malesef😔 o kadar rahim filmi çektim yumurtlama takibi yaptım olmadı kısmetimde yokmuş