[silindi] Bebeğimin suyu fazla çıktı kendi doktorum şeker yüklemesi yaptırmamıştı suyun neden yükseldiğini bilmiyoruz erken doğum dediler ilerleyen haftalarda yaptıran var mı
Siyahdnz [silindi] bende 30.haftamda yaptırdım canım geç oldu ama cıkmadı sukur kılom da var ama cıkmadı
Zehra-12455 [silindi] bana dedi dinlen bol bol su iç bide havuç suyu önerdiler aminyon sıvısı yükseksin diye