Kizlar bugün doktora gittik herşey çok iyi 33haftalik gebeyim bu arada kilo boy haftaya uygun suyunda güzel ama beyninde küçük kist gibi şeyler gördü doktor ve bize açıklama yapmadan potolog bölümüne yönlendirdi ister istemez icicmi bir korku saldı doğum haftamada yakın korkuyorum ister istemez bebeğimde bı sıkıntı çıkar diye sizinde başınıza böyle bişey geldim lütfen yardımci olursaniz sevinirim yarın potoloji bölümüne gideceğim insalah bişey çıkmaz .