Hsna1 7 haftalık hamileyim. Yorgun uykulu baş dönmeli kasıklarda hafif sancili zamanlar geçiriyorum Sizlerde durum nedir😌
MerveYeilyurtahin Hsna1 14 haftalık oldum bende bugün. Ara ara giren kasık ağrısı hariç iyi gidiyo çok şükür. Şuan halsiz uykulu olman normal canım. Geçiyo ilerleyen haftalarda 😊 trabzonun neresindensin ?
Bsrauc Hsna1 11+5 im ben de . Mide bulantıları,bir şey yiyememe,tiksinme çok fazla bende .Her daim yorgun hissediyorum kendimi 😞
Hsna1 Bsrauc insallah iyi oluruz kısa zamanda. Sonunu düşününce aslında acılar ağrılar biran olsun geçiyor gibi oluyor ama 😊
ybulut 9+6 mide bulantim var ama kusma yok tup bebek oldugum icin dusuk tehlikemiz var o nedenle surekli yatarak geciriyoruz hamileligimizi
MerveYeilyurtahin Tsevgi geçmiyo gerçekten sen ne güzel 24 haftalara gelmişsin. Darısı bizim de başımıza inşallah 😊
Hsna1 Tsevgi maşallah allah sağlıkla kucağına almayıda nasip eder insallah canım. 24hafta iyi zaman birde bizi dusun😊
Tsevgi MerveYeilyurtahin amin inşlh hepimiz için biranönce geçer zaman bi 30 ları görsem ozaman geçer