Arkadaşlar herkese selam. İki gün önce decavit yazdı doktorum ama perişan oldum. Ne yesem çıkıyor bana dokundu galiba. Acildeki doktor ilacı bırak dedi. Tekrar vitamin yazdıracağız ama randevu iki hafta sonraya. Bu sürede kullanmamış olacağım ne tavsiye edersiniz benim gibi bu ilacın ağır geldiği var mı? Zehirlenmiş gibiyim