Gonca4297 ben hiçbir şeyi yememezlik yapmadım abur cuburda dahil buna hiçbirseyden sakınmadım hala da sakınmıyorum sadece tansiyon,şeker,kilo belirtileri yaşatacak şeyleri dikkatli kullanıyorum Allah’a sükür bi sıkıntımız yok sakınan göze çöp batar derler bence canınız ne istiyorsa yiyin sadece dozunu abartmayın yeterli