zeynozey Svda77 ilk gebeliğimde 7-8. Ay gibi başlamıştı açlık şekerim düşüyordu 3-4 saat yemek yemesem elim ayağım titriyordu o yüzden hep yiyodum🤣
Svda77 zeynozey bende 4 ayındayım dusuk çıkıyor sürekli diyetisyene falan gonderdi biraz tedirgin oldum.