oznur2410 Çarşamba gecesi açın pembe az kanama geldi peceteye sonrasi 2 gün kahverengi lekelenme oldu adet günümdede geldi ama adetim 3 gün gecikti yerleşme kanaması diye düşünüyorum. Erken gebelik testini şimdi yapsam cikarmi acaba
CeydaST oznur2410 yap bakalım varsa çıkacaktır ilk 5 dk içinde. Buraya da at ama. Bir de istersen sabah ilk idrarla yap daha net sonuç oluyor
uzlet oznur2410 erken gebelikte çıkar canım benim de 3 gün gecikmem var hala Adet olmadım Dün normal kaset test yaptım çıkmadı yarın kan vermeyi düşünüyorum ovulasyon testi kullanıyor muydun
oznur2410 CeydaST ben bugün yapicam burayada atarım carsamba günü için kadın doğuma randevu almıştım çocuk tedavisi için adetimde gecikti o zamanda kanla baktiricam çıkmazsa eğer
anka01 CeydaST etkrn gebelik ile gebelik testi aynı şey midir? Bende yapacağım geciktim ama sabah mı daha sağlıklı oluyor
adatuna anka01 erken gebelik testi ilk idrarla yapmasanız bile 1 hafta önceden sonucu gösteriyor. Early predictor’u öneririm
CeydaST anka01 çok Bi fark yok bence ya. Hatta artımed in yapmıştım ben erken gebelikle beraber artımed daha belirgindi