Hayırlı akşamlar kızlar. Dün kahverengi lekelenmem oldu. Normal adet günümdü dün bide. Doktora gittim bir şey demem için erken dedi. İçerde bir kanama yok normal her şey dedi. Kese oluşmuş ama bebeği göremedi. Lekem dün afedersiniz ceviz büyüklüğünde geldi bugün ise ondanda az gelmiş. Bu durumu yaşayan sonucunda sağlıklı gebeliği olan var mı ?