ilkmommylikheyecani Kızlar doktora gittim folik asitimin bittiğini söyledim bana sadece omega 3 yazdı ama bu ilacıda devlet karşılamıyor 180 tl. Size 14 ten sonra hangi ilacı yazdılar sizde omega 3 ü 180 tl gibi bir fiyata mı aldınız
Sesssi ilkmommylikheyecani 12.haftada değişiyor diyo biliyorum kan ilacı +omega içeren takviye gıda +D vit verdi doktorum
NesliMomm ilkmommylikheyecani Evet canım onlar öyle pahalı oluyor devlet karşılamıyor benimki de 230 mu ne öyle birşeye aldık geçen.
ilkmommylikheyecani NesliMomm evet srtık devlet hiçbirini karşılamıyor prilamada 82 tl vermiştim herşey çok pahalı 🤷🏼♀️
ilkmommylikheyecani xbebegimx hmm bana sadece omega 3 verdi birde devlete gidip görünmek istiyorum belki farklı ilaç verir
Bet1 ilkmommylikheyecani parayla alınan ilaçlardan yazmış doktorunuz. Ben folik asiti bırakınca decavit, gynoferon, d³ damla ve magnorm verdi. Onların bir kısmını devlet karşılıyor gene para çıkıyor bunlara da
ilkmommylikheyecani Bet1 anladım canım devlet artık hiçbir ilacı karşılamıyor galiba hepsinden yüklü miktarda fark çıkıyor
Bet1 ilkmommylikheyecani evet hemde baya yüklü miktar çıkıyor geçen gynoferon bitti saddece ona 50 TL verdim. Yarın da decavitle magnorm yazdırıcam bakalım ona ne kadar zam gelmiş 😂 daha tiroit ilaci birde progestan kullanıyorum
NesliMomm ilkmommylikheyecani Maalesef 1 kullanabiliyoruz bir de her ay bu parayı vermek zorunda kalıyoruz. Kan ilacı d vitamini falan da baya veriyorum ben aylık 500 ilaçlara gidiyor sadece🤷🏼♀️
Pamuk ilkmommylikheyecani Bana doktorum piyasadaki en temiz marincap dedi burda arkadasta önermişti 60 tablet 90 lira gibi bir fiyata aldim.
ilkmommylikheyecani Pamuk yaa fiyatıda uygunmus bana yazdığı 30 tablet 180 tl ama devlete gidip tekrardan yazmasını isteyeceğim
Pamuk ilkmommylikheyecani Devlet yazsada yazmasada ücretli.Benim yazmadı çünkü bisey farketmiyor kendim aldım.
ilkmommylikheyecani NesliMomm evet maalesef öyle benimde her ilacım paralı prilamada geçen gün 80 tl verdim hamilelerinki ekstra pahalı
ilkmommylikheyecani Pamuk yapacak birşey yok o zaman en azından işe yarayacak birşeye vereyim o parayı 30 tablete 180 tl içim acıdı cidden :) hayırlısı bakalım
Sevalinkaa ilkmommylikheyecani onlar vitamin olarak geçtiği için karşılamıyor Devlet üzerinde zaten yazıyordur Muhtemelen ilaç değildir diye
ilkmommylikheyecani Sevalinkaa yok yazmıyor ama reçete yazmıştı gerek yokmus ona reçetesizde aynı zaten 😅