Merhaba arkadaşlar yumurtlamadan 1 hafta -10 gün sonra gebelik testim ikinci çizgiyi gördüm 2 gün sonra tekrar yaptım yine silik çizgi gördüm erken diye kan vermek istemeden sonra yaptığım iki test negatif çıktı kan verdim cum günü bugün sonuç negatif gördüklerim neydi başına gelen varmı