Ayse6616 reflü yatağı kullanmadım onun yerine ana kucağı almıştım zatenn2 ay geceli gündüzlü onda yattı hep reflü durumuna göre indir kaldır ya da altına hafif destekle reflü yatağı mantığını yapıyordum üstelik çocuk kaymiyordu. Reflü yatağında aşırı kayıyor çocuklar. Emzik olarakda avent aldım kiii piyasadaki tüm emziklerj denemiştim. Hatta model olarak ultra Air modeli. Çünkü aynı markanın da neredeyse tüm emziklerini denedim ama o dediğim modeli tekte tuttu bırakana kadarda ona devam ettik. Kauçuk zaten tavsiye etmiyorum çünkü hem tüm tozu pisligi üzerine yapıştırıuyo hemde emildikce emzik kısmı balon gibi genişliyor. Bence bu tarz şeyler duruma göre şekilleniyor. Mesela ilk oğlum 3 yaşında şu an 2. Gebeliğim benim için öncelikli önemli olan şeyler yeni bir ana kucağı, park yatak, görüntülü telsiz (oğlumda resmen hayatımızı kurtarıyordu ama 2. El ve görüntülü değildi şimdi görüntülü Alcam) süt sağma pompası. Atıyorum mesela bı biberonu çocuk zaten 2 3 ay kullanıyor ya o an alınması insana ekstra külfet gelmiyor.