Kızlar bugüne kadar hamileliğimi çok rahat ve çok güzel bir şekilde geçirdim çok şükür aman aman bir belirti ağrı yaşamadım sadece son ayım diye biraz ağırlaşmış hissediyor ve arada ağrılarım oluyordur o da hep normal karşılandı. Bugünde yemek olarak sarma yapmaya niyetlendim markete eksikleri almaya gitmek için hazırlanıyordum ki tam o anda tutamadım kendimi lavaboya koştum ve suyum geliyordu direkt hasta bezimi takıp eşimden önce kayınvalidemi aradım dışardaymış o sırada eşine söyledin mi dedi hayır dedim çünkü eşim çok panik yapar diye korkutmak istemdim ağrımda yok zaten kendimi çok iyi hissediyordum. eşime kayınvalidem haber vermişti ben söyleyemezdim ağlardım çünkü eşim aradı yanında kimse var mı yok dedim 5 dk orayım dedi sonrasında annem aradı Aslında anneme söylemeye niyetimiz yoktu çünkü annem merak eder kaygılanır aklı bende kalsın istemedim gelmek ister istese evde küçük kardeşim var kimseyede bırakamaz sürekli beni aramak ister sesimi duymak için arayıp ulaşamaz merak eder cırt pırt kayınvalidem gili arayıp gelişme varmı demeye çekinir o yüzden niyetimiz arayıp anne ben doğurdum hastaneye bekliyoruz sizi demekti ama kayınvalidem sağ olsun haber etmişti ben dışardayım yetişemem sen git bende geliyorum diye eşim geldiğinde gözlerinden korku heyecan panik hepsi okunuyordu ben ise gayet normal bir şekilde kapıyı açıp sanki ben değilde eşim doğurmuyormuş gibi 😂 neyse geldik hastaneye şu an hepsi dışarda beni bekliyorlar😂bende doğurmayı bekliyorum 4 cm açılmam var Dua edin doğumumda hamileliğim gibi rahat ve güzel geçsin inşallah🌸