-Bal123- Kizlar bu haftada bebeğinizin kilosu kaçtı doktor bana kızımın iki hafta önden gittiğini söyledi 3250 g olmuş
Gebeanne45 -Bal123- 36+0 da 2900 dedi doktor ultrason yaşı 35+3 çıkmıştı ama bana da iyi yada kötü yorum yapmadı doktor normal sanırım ya bilmiyorum ki bende
cihaninannesi -Bal123- Galiba söylerdi ama burada baktığım kadarıyla benimki kilo olaraktan eksik kalmış
1anne2bebek__ Gebeanne45 36. Haftada bana da 2900 dedi. Bebek tombiş yediklerin bebeğe gidiyor dikkat et kilolu doğarsa nasıl çıkaracaksın dedi🙄2. Doğumum
Selooooooo 36+3 de doğum yaptım 3.200 doğdu o gün ultrason da 2.700 çıkmıştı ama ultrasonla yanıltıyor
aliandalina Selooooooo ultrason kilosu çok nadir tutuyor gerçekten canım bende 36 haftam bitti 2 hafta gerilik vardı 2900 zor doğar dedi 3800 gram doğdu kızım ayranı çok içtim tavsiyemdir 🤣😘
1anne2bebek__ Gebeanne45 demek ki 🤷🏻♀️ Valla korkuyorum kaç gündür sırf çorba salata yiyorum kilolu olmasın doğumda zorlar beni 🥹🥹
Gebeanne45 aliandalina bende ayran yoğurt peynir çok seviyorum ve çok tüketiyorum normalde ultarasın ölçümleri küçük çıkar derler sizin yüksek çıkmış ne güzel😂