bsrguneri03 Kızlar kansızlıktan dolayı serumla vitamın alan varmı varsa bılgı verırmısınız hemen iyi geliyor mu kaç gün kullandınız ???
iremsenturk_16 bsrguneri03 Banada 3 kere takıldı kuzum hemen etkisini gösteriyor ilaç içmeme rağmen artmamış hiç o yüzden banada takılmıştı baya iyi geldi 😌
BEAUTY28 bsrguneri03 bende 3 gun once tahlil yaptirdim kansizli.cikti 7.6 dr hen serum takilmali soyledi 5 gun kas icin serum 2 gundur aliuorum. Ve kansizlik icim B12 igmesode popodam vurruyorum kendim Ama ser.hemsire uapouor 2 gunde bir 5 tane alinmalo
bsrguneri03 iremsenturk_16 yaaa çok sağolun cevapladıgınız ıcınn ☺️ bende gunde 2 kere kullanıyordum aksıne daha da azalmıs yıne o yuzden doktorum verdı bunu peki herhangı bir yan etkisi oldumu sizde bırde bir gün araylamı taktırdınız ?
iremsenturk_16 bsrguneri03 rica ederim canım benim 😊 kuzum bende bir yan etkisi olmadı çok şükür 1 hafta arayla taktırmamı söyledi doktorum çok iyi gelecek çekinme hiç bende baştan korkmuştum bebeğime yada bana bir yan etkisi olur mu diye ama aksine daha iyi geldi 😌
bsrguneri03 Cok gecmıs olsun cevap verdıgınız ıcın tskkr ederım kan ıcın olan serumu kac gunde bır alıyorsunuz onu anlayamadım