Kızlaar bugün 36+4 olduk kontrole gittiğimde sancılarım olduğunu dedim doktor ultrasondan baktı bebek kanala yerleşmiş kafası basınç yaptıkça kemiğine sancın oluyor dedi peki doğum şekli nasıl olacak dedim Şuanlık kanala yerleştiği için normal gözüküyor ama son ana kadar net birşey konuşamam dedi.
Size danışacağım konu alttan muayene yapıp çatı alanıma bakmadı bazılarında dar vs oluyormus o yüzden sezaryen oluyormuş ya acaba buna nasıl karar veriliyor?
Mesela şuan bebek kanala yerleşmiş kafasıyla basınç yapıyor sancın o yüzden dedi ya acaba doğumuma az mı kaldı 🙄🙄🙄