28 haftalık hamileyim geçen sene 15 Haziran’da bir doz tetanoz aşısı oldum. O yüzden hamilelikte tek doz aşının yeterli olacağını söylediler gebelik başında. Ancak şimdi hamilelik tansiyonu çıktı doktorum da yaptırmama izin vermedi. Benim gibi olan var mı acaba koruyuculuğu var zaten dedi.