Karabet1 Kızlar 16 haftalık gebeyim bebeğimin cinsiyetinin erkek olduğunu öğrendim isim bulamiyoruz sizler nasıl karar verdiniz
bastet Karabet1 Muhtemelen ekim ayında doğacak, Ekim ismi çok güzel olur 🫶 benim de Ekim ayına geliyor, cinsiyeti henüz öğrenmedim erkek olursa bu ismi düşünüyorum 💕
Karabet1 Beybiacar herkez birşey diyor anlamı çocuğa yansıyor felan diye o yüzden çoğu isimde tedirgin oluyorum
Kalbiimde2can Karabet1 ilk oglumuzun adi 💙Atakan🧿 simdiki ikinci oglumuz yolda insallah onunda adi 🩵Efekan olacak🧿