FatmaDalCevik Omer aydına kavustuk kızlar sızde umarım sag salım kucagınıza alırsınız sakın korkmayın dogumdan bnm cok kolay gctı sabh 7de yatısım yapıldı ve hazırlandım 9da aöelıyata aldılar cok korktugum ıcın oglum sıcmıs ama hıcbırsey anlamadım ben gıt gıde hıssızlestım sonra bayıltlar ve bıraz uzun kalmısım ama hersey yolunda sadce emmeye calısıyrz basarıcqz ınsrabbım sızede kısmet etsın
Narsu FatmaDalCevik anestesıyle sezaryan oldunuz sanırım bende panık oldugu ıcın uyutmaşrını ıstıyorum ama korkuyorum bebek ıcın sıkıntı olurmu sozın sezaryandan sonra nasıl gectı cabul ayıldınızmı ve sutte sorun yasatınızmı