dilrubaonerr 6+0’dayım vajinal ve karın bölgesinden ultrason ile kontrol edildi ama kalp atışı duyamadık doktor 1 hafta daha bekleyelim dedi, çok tedirginim benim gibi başına gelen var mı?
atlasveannesi_ Gayet normal canım bende 7. Haftadayım kalp atışı görüldü ama duyulmadı haftaya çağırdı :)
Bedriyemelek Bende geçen hafta 7haftda gitttim benimde duyulmadı 10 gün daha süre verdi doktor ama benim kesedede bozulma olmuş biraz o yüzden riskli inşallah sağlıkla duyarsın senin için daha erken benim arkadaşım 9haftada duymuştu