minikprens_71 34+1 den selamlar 😅 Doğum yaklaştı çok büyük heyecan ve korkularım var. Sezaryen olacağım nasipse 12 Haziran gibi. Hazirliklarim çoktan tamamlandı ✅ valiz arabada bekliyoruz 😅🫠🌺 sizde durumlar nasıl? Tabi bu arada ağrılar ağırlaşmalar oldukça arttı. Penguen gibi yürümeye başladım😅 bel ağrısı, kuyruk şokumu ağrısı, ve boool mide yanmalı zamanlar geçiriyorum. Umarım bu sabrın sonu güzel olur 👍🏻