Cisel canim arkadasim seni o kadar iyi anliyorum ki 6.haftada basladi hayattan sogutan mide problemini mide koruyucu ve antiasidlerle yendim miden iyiyse sen de mutlusun cok net. Ha bu istahimi asla duzeltmedi sonra agzimda aftlar cikmaya basladi doktoruma soyledim folik asid yerine normal herseyi kapsayan bir vitamin verdi. O da biraz enerjimi yerine getirdi. Su icemiyorum zorluyorum dusuk tansiyon da var ama yilmadim bize inan gecicek ben artik sonlarindayim 12. Haftaya girdim kesilicek diye umutluyum😁 psikolojik destek sen mideni duzeltmedikce hicbir ise yaramayacak ve asla yiyemedigin zaman kendini suclama her yedigini kusan arkadaslarimin bebekleri sapasaglam aldigin vitamin hem sana hem bebegine yeticek ve sen de birazcik kilo vericeksin hepsi o ❤️