Hanımlar ilk gebeliğim değil ilk gebeliğimde ne su ne nişan belirtisi vardı sadece sancıyla gittim hastaneye 2. gebeliğim 39+4 3 gündür hafiften pembemsi geliyordu bugün o balgamsı sıvı kırmızılı geliyor adet sancı gibi sancım var bir haftadır sancılarım çoğalmıyorda başına böyle bir şey gelipte sancısı şiddetlenen yada açılması olan varmı yardımcı olun lütfen.