Kızlar merhaba 11+3 gebelik haftamda bugün açık kırmızı kanamam başladı sancılı ve bulantılı. Hemen hastaneye gittim 1 saat bile geçmeden vitamin serum pruluton iğne ve rektal fitil verildi. Kese etrafında hafif kanama izlendi ve düşük tehlikesi dedi doktor. Biraz istirahat ve progestan geçmezse tekrar gel dedi. Bu haftalarda benim gibi bu durumu yaşayan oldu mu? İnanılmaz kötü hissediyorum, sanki adet olur gibi kanama oluyorum.