Sibelakta normalde 32 den sonra başlanır aksi bir durum yoksa. İlk hamilelikte 33. Haftada başladım 2 haftada bir kontrole çağırıyorlardi. Şimdiki hamilelikte sancım olduğu için 18. Haftadan beri devamlı giriyorum 31 haftalık olduk 2 haftada bir de kontrole çağırıyorlar