yarenh Bugun cati muaynesi oldum daha once okumustum muayneden sonra nisani gelen varmi acaba genelde kontrolden sonra hafif kahve akinti olurmus
Aysinvebebito yarenh 37+5 bugün oldum kahverengi leke oldu ama doktorum endişe etme dedi. Sanırım bu nişan değil.
Gamzerstoglu yarenh 32 haftamdan beri oluyorum hatta 34 sonrası erken doğum diye 2 kere olmuşluğum var nişan gelmedi kendinizi germeyin
Humzee16 yarenh benim de 3 gün önce olmuştu onda olmadı ama bugün tekrardan oldu bu sefer lekelenme tarzı yaşıyorum. Doktora göre normal ama nişan bu değil 🌸