19 haftalığım bende de her gün ıslaklık oluyor hatta bazı zamanlar hissederek geliyor yogun islaklık. Hormonlardan kaynaklı çok normal ilk zamanlar ben de aşırı tedirgin oluyordum ama kafana takmamaya çalış kesende bir sıkıntı yoksa herşey yolundadır. 🤗