Kızlar postu açmak istemedim daha önce yaşayan vardır diye diğer postlara bakayım dedim ama bulamadım sağ göğsüm çok şişti bide üst tarafında böyle nohut büyüklüğünde şişlikler çıktı biraz sancıyor emziriyorum bi sıkıntı yok ama neden kaynaklı olabilir mastitmidir nedir bilemediğim için daha önce yaşamadım ne önerirsiniz acaba diğer göğsümde yok 1 2 gündür başladı.