ozlemkaramann merhaba anne adayları 8 haftalık gebeyim 3 gündür uzun aralıklarla kahverengi leke geldi. sizce normal mi kontrolüm pazartesi var.
Aysesare Kahverengi akıntı gebeliğin hiçbir döneminde normal değil, acile gidin. Bende de oldu düşük tehlikem olmamasına rağmen düşük önleyici iğne yapıldı ve progestan kullanıyorum ihmal etmeyin