Stardust honey ne kadar olursa sıkıntı oluyor acaba. Doktorum açlık 120 tokluk 180 civarı olmadan herhangi bir şey yapmıyolar dedi. Diyetle halledilebilir diye. Ama burda okuyorum açlık 100ken insülin başlattı diye