Sinem1925 ben nst ye 32 de girdim bide 35 de işte iki kere daha şimdi her hafta çağıracakmis artık 😂
Ay benim eşimde gün sayıyor 35 bitti artık gelse de kuveze girmez heralde erken değil diyo elinden gelse çekip çıkaracak çocuğu erkenden 😂😂😂 Zor bekliyo 😂😂
Bende ne kadar durursa o kadar iyi diyorum hem biraz korku ve tedirginlik de var 🤭
Bakabilicegimi biliyorum aslında çok bebek baktm ama ilk bir ay biraz üstünü degsitirp banyo yaptirirken belki tedirgin olurum alışana kadsr asıl en çok şeyden korkuyorum kusma meselesinden kusar gormem flaan diye Allah korusun
Park yatak aldik anne yanı oluyo ama yatağın sağında solunda boslugum yok hiç benim ne yapicam bilmiyorum yakınımda olsun istiyorum
Bı ayak ucum müsait bide köşede bı yer açabilirm anca yatak odamda
Yatağımın sağı veya solu boş olsa belki o kadar korkmazdm da😓