SinemKadir hala benim çom birşeyim yok çok şükür mide bulantım olmadı iştahda azalma olmadı sadece yatıp kalkarken zorlanmaya başladım nefes darlığı başladı o tarz şeyler bebeği hissetmeye 22. Haftamda başladım şimdi fır dönüyor herşeyini hissediyorum o yüzden hiç takılma keyfini çıkar hamileliğinin ben 15. Haftada kan tahlili ile öğrendim kız olduğunu şimdi 27+2 deyiz herşeyimiz yolunda 🙏🏻🙏🏻🙏🏻