SaHil_Hayat ebruu34 37+5 sancılarım var ama gelesi yok 🥺🥺 kızçemin doktorun demesine göre 20 sine kadar gelir 🤭
mercan88 ebruu34 bende yarın 37.0 oluyorum doktor perşembe çağırmıştı benimki sezerywn olacağı için belki çık alalım der stresliyim biraz
ebruu34 Umaz Smysmysmy1 karnım kaskatı oluyor bazen benimde. 3 gün önce çatı muayenesi oldum, açılma yoktu ama rahim ağzı yumuşamış dedi doktorum
HanifeAsya Smysmysmy1 36.2 tim bende acaba diyorum benim çocuk mu hep kasılıyor demekki herkesde oluyor canım açıyor karın kaslarım açıyor artık dün biraz yoruldum avm ye gitmiştim bugün cok kötüyüm
Tanembebek5 ebruu34 aynıyız canım💖 ctesi doğumum olacak büyük ihtimalle cuma randevum var. Nst de ağrılarım çıktı