21+1 olduk teyzeler ama bir haftadır tansiyonum çok düşük kafam ağırlaşıyor dengemi saglayamiyorum kafam ensemden öne doğru ağrıyor halsizlik oluyor sık olmuyor ama iki günde bir tekrarliyor aynı durumda olan varmı benle doktor muaynemiz bu hafta konuşacağım doktorla bir sıkıntı olmaz inşallah🤲