karamel arkadaslar bebeğim için burun aspiratörü almak istiyorum ama cok bilgim yok marka model önerisi olan var mı
Zehra5507 Ilk aylarda Bence şu 5-6 liralık olan balonlu gibi aspiratorler Bence daha iyi çünkü çok.nazik çekiyor diğerinde sert gelebilir diye düşünüyorum ben ilk o aspratorden sonra da otri bebe kullandim
karamel bana da pompalı manuel olanlar daha pratik gibi geldi ama otribebe kafamı karıstırmıstı çok övülmüş
Zehra5507 karamel hem burna giren yeri yumuşak digerine göre bence ilk aylar için onu alın sonra otri bebe başka markalarda çıkarmış öttü bebenin uçları çok pahalı ben piyasayı araştırarak almayı düşünüyorum sonuçta hepsi aynı mantık
Hola Ya kizlar benim midem cok bulaniyo annemin cekmesi gerekenlerde bunlarin otomatikleri pompalilari nasil acaba bebege zarar verir mi acaba? Yazarken bile midem kalkti 😥
Deletedmom4793 Ben nuk pompalı aldım ilk zamanlar bebeğe otri yi kullanmak zor olur damlası var genzine falan kaçar diye korkuyorum ama otri bebe ablamda var o da memnun ileriki aylarda daha rahat güvenli kullanılır bence
Hola karamel ay arkadaslarim bebeklerine her yaptiginda ben ogurerek kaciyorum ustume micsa tiksinmem ama bu cok fena ya 😂😂😂