Merhaba arkadaşlar, 40 haftamız doldu. Sancılarım oluyor ama son bir haftadır 2 defa muayeneye gittim hiç açılmam yokmuş. Açılma olması için yapabileceğim bir şeyler var mı? Önerisi olanlar beni bi aydınlatırsa çok sevinirim. Çünkü doktorum perşembeye kadar kendi sancım ile olmazsa suni sancı ile doğuma almayı önerdi. Kendi sancılarımla doğumumu yapmak istiyorum. Umarım suni sancıya gerek kalmaz 🥺