RNurr Kızlar nasipse normal doğum istiyorum ve öyle olucak gibi duruyor 36+3 deyiz hastane çantamda bebiş için 2 takım koydum Bir battaniye Bir ağız mendili Bir ıslak mendil 5 tane bez Alt açma örtüsü Kundak Kendim içinde iç çamaşırı pijama lohusa pedi koydum sizce yeterli mi ?
Ceren-12 RNurr ağız bezini artıra bilirsin battaniye bi Tane daha ekleye bilirsin yada müsli örtü de olur ben 15 adet bez koydum
beyzacmvrc RNurr 15-20 adet bez 2-3 ağız mendili ve bence 1 takım daha kıyafet mutlaka koy Her takımın içine çıtçıtlı badisini çorabını eldiveni ağız mendilini bezini koy öyle paketle En az 2 battaniye olsun Valla ben Haziran’da dogurcam 1 tane peluş battaniye koydum(yatircagmz yere sereriz yumuşak olsun diye) 2 tane muslin battaniye biri 4 katlı biri tek Penye battaniye koydum bide nohut battaniye Bende biraz abartmışm 😂 pelusu son dakika koydurdular çıkarırm onu heralde
RNurr Ceren-12 1 gün kalıcağım için o kadar da fazlaya gerek duymadım ya bez için ama yine de tedbir için yapaeım 😘
RNurr babysevgi Belki hastanede yatırmazlar bile aynı gün içinde çıkaradabilirler o yüzden az koydum kararsız kaldım
RNurr kubrasena Belki hastanede yatırmazlar bile aynı gün içinde çıkaradabilirler o yüzden az koydum kararsız kaldım
beyzacmvrc RNurr 😅😅 ben hepsine jelatin posetle posetledim kullanmadigim temiz kalsın eve gelince bidaha yıkamam diye Aslında 1 takım kıyafet fazla battaniyenin biri fazla baya fazlalık var ama annemle kayinvalidem koy koy dediler bende koydum orta boy valiz doldu bide anne bebek çantası Bi gözden geçirecem olmazsa 😅
Haticezk RNurr bez çok az bebek ilk doğduğunda günde 7 8 bez gidiyor kesinlikle en kötü ihtimali düşünüp hareket et sezeryan olduğunu düşün ve en az 15 bez al yanına hatta 20 tane bez alman lazım ortalama zaten kullanmadığını temiz eve geri getirirsin
Birsenim RNurr normal istiyorsun ve öyle olacak gibi duruyor ama sezeryen olanlarının çogunlugunun normal diye hastaneye gidip sezaryen olup çıktıgını hiç duymadın sanırım. Her ihtimale karşı 2 gece kalacak gibi düşünmeli ve kesinlikle bu şekilde kesin normal olacak diye bakmamalısın
Bet1 RNurr bence yetersiz canım istersen uygulamadaki listeden ya da Google den falan bakarak koy. Normal doğum olup 1 gece dahi kalsan bez çok yetersiz. Ayrıca alt temizleme pamuğu, ağız mendili daha fazla, 2 kıyafet daha koy ve bir battaniye daha falan
RNurr Haticezk Evet canım mantıklı az olmasındansa fazla olması temkinli olmak daha iyi teşekkürler 😘