Hanımlar bugün 36 haftalık olduk ve kontrolde karın çevresi 32 +4 çıktı doktor 37 38 haftada doğumu başlabiliriz de dedi perinatolojiye sevk etti yarın gidicem bakalım orda ne diyecek . Başına gelen varmı bu gerilik neyden kaynaklanıyor yada böyle olup sağlıklı doğum yapaniniz varmı benide bilgilendirir seniz çok mutlu olurum…