Hayır canım yatmadım hatta transfer olduğumu unuttum bile ertesi gün işe gittim yürüdüm ne kadar rahat davranırsan ne kadar inanırsan oluyor bence nasip bu işler 10 gün yatan da var benim ilk denemeydi tuttu çok şükür ama doktorum direk kalkabilirsin dedi aşırı sıcak duş alma bol sıvı tüket bol oksijen ve bol inanç inşallah olur canım