Kızlar benim kahverengi lekenlenmem oldu 4 gün boyunca doktorum Progestan verdi ilk günden beri kullanıyorum ilacı.değerlerime baktı herşey güzel dedi normal ultrasonla baktı kese daha görünmedi betam 5 gün önce 1308 di. Bugün ise pembe lekelenmem oluyor başına gelen var mı yerleşme kanaması mı görüyorum bilmiyorum ilk gebeliğim korkuyorum ve çok çok hafif regli ağrısı oluyor sürekli yatıyorum çarşamba günü tekrar çağırmıştı kontrol için bana bilgi verebilir misiniz