Merhaba arkadaşlar doktorum bana rahmimin yarım olduğunu söyledi , geçen hafta serkilaj oldum. Amaç bebeği 30. Haftanın üzerine taşıyıp erken doğumu önlemek, bu durumu yaşayanlar var mı ? İlk gebeliklerde ve ya 2. Gebeliklerde ne zaman doğum yaptınız?